Skapa mera

Jag tänkte skriva ett inlägg om mamma och känslorna jag känner över att det snart är 6 år sen hon dog, men Kronk(katten) gick runt på tangenterna och kom åt en knapp så att inlägget försvann.
Anyway, jag skiter i det inlägget idag, det får vänta till en annan dag för det tog mycket kraft ifrån mig.
Låt oss säga att jag är lite nere mest hela tiden just nu.
Men jag har sökt till Kävesta Konst och Formgivnings-linje idag så det är något att glädjas åt.
På grund av det så ska jag visa lite bilder som jag gjort under årens lopp.


Fotad i nymålat tillstånd, dvs att den är blöt och färgerna görs icke rättvisa.


Långtidsarbete.


Sisterhood.


Capture the artist.


Då och då slinker det med en blomma med kruka.


Ibland kan man känna sig grön.

Så, det var lite kladd med penseln. Nästa gång kanske jag slänger upp lite teckningar. 
Det blir kul va!?

Puss hej.
 


Kommentarer
Postat av: Emma, Frk Nilsson

Darling!

Fin-fin konst! Och inte ska du gå och vara nere! Kom och kramas när du vill, vi har alltid en soffa att sova på <3

2012-03-28 @ 17:01:34
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Faster Anna

fina penseldrag, ser fram emot mera.

Hoppas du kommer över nedstämdheten snart. här finns också kramar och gästsäng

Älskar dig

2012-03-28 @ 18:42:47
Postat av: Faster Anna

Hej sötis

jättefina bilder.

Hoppas du snart blir gladare. Det finns kramar och gästsäng här med

Älskar dig kramar

2012-03-28 @ 18:45:19
Postat av: Evelina

Åh, Lisa! Du är så himla duktig! Jag kan knappt rita streckgubbar! Var inte ledsen, jag kommer på besök i maj. Då ska vi vara galna som bara vi två kan! :D

<3<3<3<3<3

2012-03-28 @ 20:19:13
Postat av: felicia

åh vad söta ni är :)

nej det blir för dyrt att åka fram och tillbaka men än så länge vet jag dock inte hur länge jag stannar så jag kanske bara orkar till sommaren ;)



Pusss och kram <3

2012-05-21 @ 15:41:56
URL: http://www,feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0