Bland tyger och fisk!

Long time no blogging!!
Klagomål har utstötts!!
Så här är jag nu igen :D

Senast skrev jag om styrka. Det är bra det ska man ha!
Sen senast så har jag fått massa syjobb känns det som och är supertaggad på att starta eget företag.

Annars har jag levt det ljuva livet som arbetslös men har ändå 123 bollar i luften. 3 band, studioinspelningar, vanliga spelningar, umgås med löst folk, vara barnvakt, måla, drama, baka, äta bakat, njuta av våren, planera nästa op, byta tejp (som jag faktiskt ska göra nu), läsa böcker, se film. Nu ska jag börja sy också och göra arbetsprover till Borås och kolla teaterutbildningar samt söka jobb.

Idag köpte jag tyg till en tröja som jag ska sy till en cool brud, jag ska även sy en till min kusins fru och några till.
Sen har jag även käkat sushi med Lovisa.


Roligt fakta om mig.


Jag har lockigt hår och hatar när folk inte klipper av banden på sina kläder.

 
Rolig hudvård



www.oriflame.se har massa härligagrejor, deras spaserie är fantastisk med natuliga råvaror.
Vill man köpa helt ekologiska och naturliga produkter så ska man gå in på www.loveko.se där jag har fått dessa läppbalsam från. Jag brukar alltid vara jättetorr om läpparna om jag inte använder balsam, med dessa så behöver jag inte överanvända läppbalsam, men jag gör det ändå för de är så goda!!


Från mitt mörka förflutna

Jag var blond och målade hjärtan på kinden!
Härliga tider :D

Så nu har jag bloggat!! Nu ska jag byta tejp :)


Kommentarer
Postat av: Magda

Vad roligt att du ska söka teaterutbildningar :), hoppas vi söker samma ^^

2012-03-05 @ 19:16:06
URL: http://muppmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0