Vid Världens Ände

I tisdags var jag och min vän Evelina på musikal.
Karolinska skolans estettreor har under våren kämpat med att skapa Vid Världens Ände.
Den handlar om generationer framför oss och en smitta har dödat de flesta i världen, utom en grupp ungdommar som har blivit egoistiska och giriga för att försöka överleva. Men hoppet finns till en gemensam värld i enheten. Men vad är enheten?? Flickan Sara kommer till hålplatsen Världens Ände och börjar berätta sagor. Hon är inte som alla andra. Har hon något med enheten att göra. Det är frågan.

De är helt otroligt vad bra dessa ungdommar är på teater, dans och musik. Jag rös och förundrades många gånger över alla känslor de förmedlar. Väldigt bra musikal med låtar som In the air tonight av Phil Colins, ett Beatles-medley, Halo av Beyonce och massa annat känt och okänt.

På bilderna ser ni vad de har jobbat hårt för att få fram slitna outfits, smink, rekvisita och allt!!

Broadway nästa!!


























 
Helt fantastiskt!!
Och jag älskar min kamera mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0