4 Maj 2011

Idag fick jag ett mail ifrån Borås Textilhögskola där det stod att jag inte är en av de 35 som blivit kallade till provdagen 15-16 Juni. Med andra ord är chansen att jag kommer in till Borås i Höst extremt liten.

Men jag misströstar inte!! Nu kan jag lugnt fokusera på att bli läkt i brösten efter operationen och försöka hitta ett bättre jobb till hösten. Det är inget fel på någon av mina nuvarande jobb men jag känner att ska jag jobba vill jag jobba mer och med kläder eller annan form av aktiv försäljning. Så kan jag vara ledsagare då och då om jag bara får 25-50% tjänst.

Sen ser jag fram emot att kunna se min systerdotter utvecklas mer :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

tråkigt, men du har rätt inställning :) det finns tusentals andra saker att göra! systerdöttrar är livet <3

2011-05-12 @ 01:22:19
URL: http://ebbaoa.blogg.se/
Postat av: Fraupels

Vad tråkigt att du inte kom vidare. Nästa år, nya tag?? Inte så tokigt att ha dig på hemmaplan. Vi kanske ska slå ihop våra kloka påsar och starta ngt företag? Jag blir ju arbetslös nu i juni. Puss

2011-05-12 @ 13:42:26
URL: http://fraupels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0