28 Maj 2011

Hellu!!

Det är en mulen lördag och jag har fullproppat schema!!

Snart kommer pappa och hans särbo Anna hit och då ska vi repa lite låtar inför min farbror Olovs, sambos, dotters bröllop som är kl 15 idag. Men mellan detta så ska jag äta lunch hos Mormor med min syster Emma, svåger Erik och lilla Alva.

Efter bröllopet så ska jag repa med mina pojkar i Welcome To Wasteland, vi ska spela på Yeah- festivalen i stadsparken, Örebro, imorn kl 13.30.
Varför inte fira din mor med picknick i parken?? :D

Såhär ser jag ut idag för den som undrar.



Skjortan är en omsydd tunika. Jag köpte den på en Lindex-rea för hundra år sen, eller var det Kappahl??
Det var Kappahl, I saw the lapp on the sida.  Byxorna har jag sytt själv och har varit väldigt lite för tajta en tid, men nu är de lite mindre tajta :D

Åh jag måste bara få visa en fin bild nu när vädret är så dåligt att jag avlider!!



It's a rainbow!!! Över solen!!! I ett moln!!!
I lööööv it!!

Nu kom Pappa och Anna :D Nu ska vi repa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0