6 Mars 2011

Idag så hade jag och Lovisa konståkningsuppvisning på Järntorget.
Vi hade en tant som publik :) Hon var söt!!

Lovisa är också söt :)





Sen åt vi bakad potatis på Mera och jag försökte se svårflörtad ut. Jag har också ett behov av att färga utväxten....
Oh my!! Tur att det står en förpackning i min hårgrejlåda :)

Efter en myseftermiddag med Lovisa körde jag mot Kumla för att repa/filura om musik med Brev till Kalle, som kommer spela den 3 April på MusikDirekt i Laxå!!
Myspys var det!!


Kommentarer
Postat av: Ebba-Olivia

Jag vill också åka skridskor! Vet du att det är min pappa som har gjutit plattan under isen? Nu vet du, hoppas den är bra ;D pusss på dig

2011-03-07 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0