Sent i natten känns livet helt okej

Ja, idag kanske inte var den bästa i mitt liv... eller var den så farlig??
Nu går jag rakt på rödbetan och säger som det är.
Jag har Mammas bröstcancergen och tänker därför operera bort brösten så fort jag bara kan, orkar inte gå på undersökningar och sånt och vad tusan ska jag vänta för?? Dom ska ju bort för eller senare så då tar jag tjuren vid hornen.

Jag gillar såna här metaforgrejer eller vad det heter typ jag sa till Sara när jag ringde henne "Vi sitter i samma bil" och till Emma sa jag "Jag och Sara sitetr i samma båt" för att variera mig och inte säga "Hej, jag har en cancergen".

Så, this is the case, nu vet jag, nu vet ni och alla känner sig någolunda nöjda, eller något!!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorn är det så att jag ska roa mig ut till fullo!!

Fotograferas på The Studios turné i Örebro, äta familjemiddag och kroga med dem jag inte skulle hångla med om jag var nyckter, Lovisa och Emy alltså!!

Tack för kommentarerna på mitt skrivaavsiginlägg, det värmer in i själen på mig och jag tycker om er så <3


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Älskar dig så ..... Vi måste ses snart. Om inte annat så är det tjejbastu på fredag i Viby,

Hoppas ni hade det mysigt ikväll

2011-02-19 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0