PUCKO!!

Hej!!
Jag vill tacka för pepptalkkommentarerna och till min syster som kommer slå ner mig snart, hehe :)
Nästa gång jag är ledsen kanske jag ska prova att ringa någon... typ dig!! Ja just du, för att om du läser min blogg så betyder det nog att du tycker om dig och bryr dig om min, eller så kanske du tycker att jag är värsta mongot, vilket du har helt rätt i. Jag är inte normal och jag gillar't!! Sug på den du :)

Menmen anyhow, nu har jag inlett min jakt på tuttar. Alltså, vilken slags tuttar ska jag ha i framtiden.
Men kan ju ta silikon och ha perky boobs när man är 95, eller så kan man ta muskler, fett och grejs från andra kroppsdelar, typ mage, rumpa och rygg. Och jag har läst lite och kollat på bilder på internet och kommit fram till att:
1. om jag tar egen vävnad så kommer jag få ärr inte bara på brösten utan på ett eller två andra ställen.
2. mina bröst kommer inte vara perky när jag är 95 utan de kommer åldras med mig. Perky boobs är ju awesome!!
3. jag har faktiskt (efter nogranna studier av min kropp) faktiskt inte så mycket att ta ifrån (å andra sidan vill jag ju bara ha Bkupa)
4. om jag tar från ett annat ställe så kommer jag bli stelare, hur ska jag då kunna vara vig i fortsättningen??

Fyra punkter som väger mot egen vävnad, plus att de bilder jag sett inte visar så bra slutresultat som silikon ger.
Men jag har ju inte ens träffat en läkare än, så jag ska försöka lugna mig, försöka fokusera på annat och inte framtida operationer.

  


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Bara att ringa

2011-03-01 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0