Med kreativiteten som tema

Hej och Godmorgon kära läsare!!

Idag skulle jag egentligen varit barnvakt åt gladaste patrik, men lilla charmtrollet är sjuk och hemma hos sin far, medan hans mor och jag ska måla i deras nya hem :)

Sen kan jag ju tillägga att jag har påbörjat arbetsproverna till Borås Textilhögskolas Modedesignprogram!!
Så nu ska det skissas och fotas och pysslas och sen får ödet bestämma!!!
Det är väldigt spännande, och får jag tråkigt så har jag två balklänningar att sy och en klänning att sy om till balmaterial ;) och lite andra projekt och jobb!! Så våren ser fullbokad ut med andra ord, konstigt om det inte vore annat, jag är ju en Nilsson!

Ha en bra och solig dag :) Det ska jag ha iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Ebba-Olivia

Weei! jobba på med arbetsproverna, de kan inte bli annat än bra :) Det var en hel del snyggingar där vi var ute, hehe men fotbollsspelarna fick jag tyvärr ingen närmare titt på! ska jobba på det ;)

2011-02-14 @ 13:28:39
URL: http://ebbaoa.blogg.se/
Postat av: nyman

Stort lycka till med Borås-proverna, jag tror på dig!!

2011-02-14 @ 22:59:49
URL: http://enligtnyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0