Bröst

Just nu handlar mitt liv om musik, vänner, familj och bröst.

Kretsar mycket om mina bröst.
Jag försöker umgås med mina bröst så mycket som möjligt för i september ryker dem.
Nu klämmer jag på dem och tänker att det kommer bli skönt att slippa tunga, ömmande bröst innan och under mensen.
Jag försöker bevara känslan av att bröstvårtorna drar ihop sig när jag fryser eller känner såntdär pirr.

Hur kommer mina nya nipples se ut?? Hur blir formen av de nya brösten?? Kommer de bli sådär perfekt runda??

Wellwell, jag tror det blir bra hursomhelst. Men jag undrar hur killar kommer reagera när de ser att mina bröst inte kommer se ut som andras, visst inget bröst är det andra likt. Själv är mit högra lite större än det andra och har en blyg nipple. Men sen kommer det se ut som bara ett buckligt ärr?? Eller?

Eller??

Det kommer gå bra, jag och alla andra får ta mina bröst som de kommer bli. Runda härliga livräddare om jag skulle ramla av en båt. Nu kommer de ju inte bli så himlans stora men någon liten funktion kommer de nog fylla.

Skål för bröst!


Kommentarer
Postat av: frida

Jag gillar tanken på att ha dig som livboj!



Tänk så här om kirurgerna inte visst vad de gjorde skulle de inte få jobba på usö. De skulle nog inte ens låta dig ta bort dina medfödda bröstvårtor om de inte med all säkerhet kunde ge dig ett par snygga istället.



Hoppas du får tag på dem snart!

2011-08-30 @ 20:46:35
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/
Postat av: nyman

jag hoppas jättemycket för din skull att du får samma spännis till transportör. man förtjänar att få ha så mycket kul som möjligt när man är där.

2011-08-30 @ 22:37:37
URL: http://enligtnyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0