8 April 2011

Jag har märkt en sak!!!
Jag börjar komma i form till Queen Alice :) Så nu blev jag lite mer peppad på att träna sådär lagon så man blir lite tajtare. Jag kör en väldigt smart sak. Varje morgon efter frukost när jag kollar på tv så tränar jag i reklamen. Jag har ett gummiband och tränar mest armar och mage, men det blir även lite ben och rygg. Av det hela så har jag redan börjat få lite fastare armar och mage. och med promenader, cykling och yoga lite då och då så ska jag nog kunna springa runt i min röda stretchsammetcatsuit!! It will be fabulösiskt.

Men idag ska jag jobba, på Ica Tybble. Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare men de som jobbar där är lite bittra och tjuriga. Sen tror de allvarligt att jag ska jobba 7 timmar utan rast när jag kommer dit. Det funkade en gång, men sen fick jag veta av min faster och Veronica att så får de inte göra. idag blir tredje gången jag jobbar där och förra gången så sa jag till dem när de återigen sa att "Nej du ska inte ha en rast, du jobbar ju bara 7 timmar." Då kan man ju undra hur de jobbar. Får inte ordinarie personal någon rast när de jobbar??

Anyway, om de är lika bittra idag så tänker jag inte komma dit mer, kanske går jag tillochmed ut därifrån så får de jobba utan mig.

Sen hade jag en liten fotesession med mig själv för några dagar sen.
Lekte lite med min ögonskuggelåda och så här blev det :)





Det är så roligt med färger!! Imorn ska jag styla Lovisa och sen fota henne i mina kläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0