Söndagsnoteringar

Det är kallt!!
Skulle gärna bara lägga mig i ett varmt bad eller svettas i en bastu men det finns ju inget sådant här hemma.
istället försöker jag organisera min kaoshörna i mitt rum, men det går vell sådär. Jag ska nog köpa en till Expedithylla från Ikea. Har redan två stycken och de är så fina!! Sen finns det ju en massa snygga lådor till:)

Då jag har snetak så är det svårt att få in så stora bokhyllor i mitt rum men den här passar som en handske:Förvaringslådor!!!(lika stora som hålen i hyllan)

Då får man plats med målargrejor och annat behövligt i en låda eller bara fritt och konstnärligt utplacerat på denna lilla sak!! och fördelen med att jag har så lågt i tak är att det jag får plats med i mitt rum blir billigt!! Tycker jag!! För denna kostar bara 199 kr. Sweet tycker jag!!

Sen skulle jag vilja ha lite mysiga filtar och kuddar i alla regnbågens färger, så denna hösten kan avnjutas med te och bok i fåtöljen, insvept och varm i något mjukt och glatt och med massa värmeljus tända så att värmen stiger lite till. För det är ju inte alltid jag är med min egna Jacob Black, ibland får man bli varm på andra sätt än genom kramar.

Den här hösten verkar som om den kommer bli något extra. Om 18 dagar är det ju satt att en bebis ska få komma in i Nilsson-klanen. Förra helgen hade vi faktiskt en suprise-BabyShower för min kära syster. Det va typ alla girlsen i familjen och svågern som förgyllde min äldsta systers söndag. Min andra storasyster hade rest ända från gotland för att få vara med om detta, vilket var skönt för jag saknar henne så.
Från att ha träffat varandra inprincip varje dag i 16 år till att bara träffa henne vid hödtider och vissa speciella tillfällen. Men nu när bebisen kommer så ska Trollet stanna oktober ut!! Då blir det nästan som förut.

Bara jag blir frisk tills bebisen kommer, man vill ju kunna träffa den så fort som möjligt och inte vara utestängd för att inte smitta Pyret med baskilusker!!!

Nu är det slutpratat, nu ska det fortasättas att flyttas runt möbler och bli lite varm!!

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Lisa, inte visste jag att du tillhörde Team Jacob 8|

.. Iiiih! Det gör jag också XD Hahaha!!!!

2010-10-03 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0