Somliga går i trasiga skor

Igår jobbade jag.... jag tycker inte om bittra små snåla tanter vars dagar går ut på att svära åt folk, jag kanke inte vet allt om kassan men jag försöker iallafall vara trevlig.

Idag ska jag jobba i Laxå, nytt ställe, nya egenskaper som ska ätas upp, som den flugan Saras katt Electra nyss dödade och åt upp i fönstret, eller.... hon leker numera med den. Nåväl, allt jag vet om Laxå är att de har en kinesresturang med mycket god mat. Så vi får se om jag hittar :)

Ikväll blir det kräftskiva i Eketorp, inte så jätteplanerat då jag slutar i Laxå 21.15, så det verkar bli midnattsskiva.
Men det är inte jag som har planerat detta. Dock ska det bli roligt att ha en familjemiddag innan Sara åker hem och en bebis kommer. Nedrans skruttunge som inte vill komma ut!! Du är en vecka sen Pyret och det ser ut som om Sara inte kommer hinna se dig förens till jul, vad är det för taktik?? Osmart!!

Jo!! Tänkte bara säga att på sångkonserten i tisdags så blev jag väldigt glad, många duktiga sångare finns det på Hallsbergs Kulturskola, inga falsksångare alls!! Bara massa modiga tjejer och en kille.

Nu ska jag dricka upp mitt te och fixa håret.

Hejhopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0