Passion for Fashion

Åh vad jag älskar modemagasin!!! Älskar, älskar, älskar!!! Min favorit är Elle men Plaza går också finfint.
Och något av det bästa som finns är när man får en liten testa-på-produkt, som sitter fastklistrad med såntdär segt klister, och ofta är helt fantastiskt bra!!

Så var det när jag upptäckte TRESemmés hårvård, genom en testa-på-grej med deras shampoo och balsam. Vilket awesome märke!!!! Mitt hår håller sig fräscht i flera dagar och min röda hårfärg håller sig längre än med de andra shampoon och balsamen jag har provat. Sweet!!

Idag har jag provat MaXfactors nya fondation Xperience som jag fick med min Elle som jag köpte i Måndags. Den luktar trolldeg först men sen blir den neutral, är väldigt smidig och dryg och täcker precis lagom mycket och den känns knappt men den sitter perfekt!!
Medans jag ändå håller på med hyllningar till MaXfactor så kan jag ju säga att Lindex säljer deras mascara False Lash Effect som är helt super!! OCH om man vill stödja Bröstcancerfonden med 10 spänn ska man verkligen köpa den och ett rosa band. Jag vet inte om det bara är på Lindex eller överallt där man kan köpa make up, men hyllsan är mörkrosa och innehållet sitter som bara den, lätt att ta bort med bara varmt vatten och JA man får längre ögonfransar!! Eller de ser längre ut iallafall, tar man bort mascaran så blir det same old same.

Nog med tips och sådant.

Jag håller ju på att ta körkortet, på Torsdag ska jag avverka körlektion 3 av 5 och boka in en ny lektion. Mina systrar och jag har ju haft turen i att våra morföräldrar har lagt undan pengar till oss på varsit konto till körkort, men det blir massa pengar över. Så Emma åkte till USA, Sara vet jag inte riktigt vad hon gjorde, men jag ska nog ta mig en tripp till Stockholm och bara go crazy i de affärer som jag har kommit att dyrka. Ska nog försöka hitta till Urban Outfitters igen dit Jag och Matilda förvirrade oss en gång då vi var i huvudstaden med resten av brudarna. Mycke roliga grejor och kläder, inte så jättefarliga priser, fast som snål student ville man ju hellre köpa mycke kläder än ett dyrt som man vet inte är tillverkat av en liten pojke ifrån Phillipinerna. och jag ska gå i Beyond Retro och må bra. Weekday ska också besökas.
Sen ska jag köpa mig en kamera. Har spanat in en Canon digitalkamera som kommer ta många fina bilder.
Och åka till min kära syster på Gotland. Kanske ska ta det samtidigt med Stockholm!! Hurra!!

Jag vill jättegärna ta körkortet nu så jag kan få unna mig massa kläder!!! Jag vill göra en Pretty Woman!!!

Nu ska jag dock göra andra saker!!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0