I väntan på framtiden

Jaha, nu börjar den riktiga nedräkningen!! När blir jag moster!!!

Pyret i min systers mage har 40 minuter på att komma ut innan BF-dagen är slut!! Sen är min syster på övertid. Kom ut nu skitunge så vi får pratas vid!!! Din älg börjar bli ensam!!!

Menmen, annars är det bra!! har gjort ett mönster till en barntröja, så nu ska det börjas sys som bara den!! Ska ju göra en kollektione för 0-3 år då det är så många små framtidare i min värld nu. För ja, barn är framtiden, då ska de banne mig ha kläder sydda av mig som är roliga och lekvänliga :) Jag ser visioner i färg, form och detaljer. Rörlighet och funktion! kanske syr något vuxet också... vem vet??

Just nu vill jag bara köpa en kamera och ta körkort, men imorn ska jag jobba på Längbrotorg på kvällen... på lördag blir det höst mys med Tvillingarna Svensson och Skogsmullen Ebba.

Presic nu ska jag ta mig in till mitt rum och hoppa ner bland lakanen!!

Ha det blåbär och svampa inte runt för mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0