8 November 2010

Nu har jag fått veta när jag ska få komma och blotta armvecken så de kan få ta en halv hink blod att utföra DNA-jakt på, om ca 2 månader.
Jag vet inte vad ni tycker men jag blir lite lätt irreterad och retarded, två månader från nu är ju typ i Januari och sen ska jag vänta ca en månad på att få provsvar. Okej jag har redan väntat 4 år på att få svar och jag är inte sjuk, så det är ju ingen brådska, mer än att jag kan få bröstcancer redan när jag är 25, för då fick min mammas faster bröstcancer för första gången. Så jag måste ju hinna fundera på om jag ska operera bort brösten innan 25 eller om jag ska vänta tills jag har fått barn och massa sånt. Eller så överdriver jag... tre månader kan jag nog klara att vänta, men jag kan ju säga att jag redan har börjat klämma lite på mina boobs.

Anyway!! Nu släpper vi det där och tar upp det om tre månader!!

Jag har ju blivit moster åt en liten Alva!! Detta bedårande lilla bombnedslag pekar finger åt folk och ler så tandlöst vackert, ser ut som sin mamma fast har sin pappas mörka hår och ögon(om de inte kommer bli ljusare). Jag så lycklig att jag hoppar fortfarande upp och ned fastän hon föddes för en vecka sen.
Tänk vad barn gör med oss......... vad de formar oss till bättre människor bara vi ser på dem och lär oss av deras rena själar. Jag tycker man ska bli lite mer som ett barn, lite mer efter varje möte med ett. Lika fri i själen och kroppen.

Nu ska jag iallafall ta på mig ett par sockor och göra mig lite te, ska åka och måla ikväll, som ett fritänkande barn!!

Ha kärleken nära i tanken och ha en fantastisk kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0