16 Nov 2010

Så blev man väldoft runt hela sig!! Nyduschat hår är amazing!! Sen tycker jag det är så snyggt när det är lite vått och rufsigt

Jag sitter och lyssnar på Welcome To Wasteland, ett band ifrån Örebro, och jag har varit med och körat på två av deras låtar på den nya EPn som kommer snart!! Grymma killar, så roligt att få höra sin röst med sånna begåvningar.

Men nog med smygreklamen (gå in på deras myspace och lyssna!!!).
Jag tänkte prata om lite Lisa-saker.
Är så galet sugen på att sy så att nu har jag redan bestämmt en sak som ska sys, ska nog kolla lite tyg imorn kanske, innan teckenspråket, om jag inte ska jobba innan det. 
Idag hade jag kunnat sy om jag inte hade varit så förbaskat lat och kollat på Harry P och De Vises Sten och annat skrutt... menmen det är skönt att lata sig med!! Det verkar ändå som om jag har gåt ner lite i vikt, men jag vågar inte väga mig om det är så att jag blir besviken. Nä usch.... ska inte tänka på vikt och sådant... men det skulle ju vara skönt om man kunne känna sig nöjd någon gång.

Det avundas jag min syster, att hon kan sitta i en fåtölj och amma och bränna galet mycke kalorier och sånt.
2 veckor och hon är av med gravidkilona... inte för att de var så mycket hon gick upp men ändå!!
Men det tycker jag att man ska kunna unna nyblivna mammor, det och kakor :)

Kanske ska träna lite..... nä jag tror jag skissar istället, ska ju gå till bussen imorn!!
Det kan vara en anledning till att jag känner mig smalare, cykling och vandring till bussen när jag ska till jobbet och pojkvän och det faktumet att jag glömmer bort/ inte hinner att äta om dagarna.
Frukost hinns alltid med, men ibland blir lunchen en frukt eller passerad till kvällsmål. 

Och nu har jag glömt att äta kvällsmat..... men jag åt en stadig lunch så jag är inte hungrig :)

Ont i huvudet har jag iallafall.... ska dricka något!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag byter dina kilon mot en natts sömn just nu.

Vilken dag som helst.

2010-11-18 @ 16:10:40
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag behöver inte sova så taget!!

2010-12-05 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0