Skolan var så.....

kul att gå till idag när man hellre ville ligga kvar i sängen och sova några år till.
Menmen man måste ju dra sitt strå till stacken och sy klart sin balklänning!!

Har bara att sy fast underkjolen med spetts och tyll med fodret :) Så just det känns lovely.

Men så har man ju andra hjärnspöken som kryper runt i huvudet... dom vill jag ha bort... NU!!
Och det kommer jag få för tillfället ikväll då det är DRAMA!!!! Som kommer rocka awesomeness då Katarina har sagt på facebook att vi ska få värma upp till det ljuva ljudet av Beatles  <3
Man kan ju säga att jag längtar mycket, sen är det ju underbart väder ute så jag kan tänka mig att det blir lite utomhus idag också.

Nä nu ska jag sy lite till så jag blir klar snart.

Adjö och farväl!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0