Sista helgen innan studenten.

Jaha... så var vi här då. Imorn är sista veckan jag går till skolan. Kanske någonsin.

HA!!!! Det ska bli så skööönt!!! fastän jag kommer sakna alla stunder jag och mina kära underbara vänner har tillbringat på Virginska så kan jag ju bara säga "Tror ni verkligen att det kommer sluta där??".
Nä juste!! Tro inte att ni slipper mig bara för att vi inte kommer ses varje dag, I will hunt you down om ni försöker fly!!

Men nu ska vi inte vara läskiga.... Fy Lisa!! FY!!!
Seriöst, jag mår så bra!!


Fast en sak som jag är lite orolig över är provsvaren från doktorn... jag har typ fel på min sköldkörtel, den är "trött" och gör inte riktigt som den ska. Än är det inte så mycket fel mer än att min matsmältning inte fungerar som den ska men blir det värre eller fortsätter på samma nivå som nu så måste jag äta medicin hela mitt liv och bli checkad varje månad eller vad hon sa. Vilken kul studentpresent!! "Hej, vi vill ha mer av ditt blod så vi kan testa dig om och om igen, Grattis!!"

Menmen... medicin är ju bra. Undrar om det är en rolig medicin som man blir flummig av :)

Nu ska jag hänga tvätt och sova, göttans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0