Säker bränna

Nu börjar balen och studenten närma sig med stormsteg och jag vill ju vara brun och fräsch på denna dagen!! Så, för att försäkra mig om en säker bränna och inte göra som vissa andra (nämner inga namn ;)) att steka i cancergrillar (aka solarier) eller pressa i solen med kokosnötsolja (fastän jag solade lite idag insmörjd detta väldoftande grejs) så väljer jag att ge mig en soldusch med DHA. Snabbt, säkert och smärtfritt.

Så jag gick till Randis Hårstudio och frågade om hon hade igång sin soldusch, men den hade nyss blivit lagad och inte provad på nån än så hon bad mig att återkomma eller så fick jag vara hennes försökskanin och få solduschen gratis. Så igår var jag försökskanin och nu är jag brun över hela kroppen förutom den vita randen från min stringtrosa, och så skulle jag ju haft på mig flippisar då mina låga, limegröna convers sabbade färgen på mina fötter.... men tur att man har lite brunutancancer hemma så jag kan lägga till lite på fotarna :)

Åh jag måste visa vad för fint jag köpte igår och som kommer bli min favvo hela sommaren!!! I hundra år!! Oh my... får faktiskt lite vibbar av att min kära mamma skulle kunna tänka sig att ha på sig denna, hon brukade ha såna mönster och lite fladriga shorts. och detta är ett linne och shorts i ett, alltså en jumpsuit short.

Den är så skön!!!!

Och när jag inte vill ha den på mig så kommer jag synas i dessa.

Mina nya favvoshorts, jag som inte ens gillar att ha shorts då jag inte gillar mina lår men i dessa så flaschar jag mer än gärna mina korta spiror :)
Båda plaggen är köpta på Monki, the one store for me!!

Nu ska jag nog knäppa på en film... solen är bakom massa bråkiga moln och jag fryser!!

Puss och hej!! 


Kommentarer
Postat av: nyman

haha, jag känner mig lite lätt träffad måste jag medge ;)

2010-05-23 @ 23:29:49
URL: http://nymandesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0