Mage for sale

Är det någon som känner att den skulle vilja ha en mage som konstant gör ont och gör att man mår illa??
Nä jag tror inte det... men jag skulle vilja bli av med min mage. Jag vlle inte äta frukost idag... jag känner inte för att äta mat alls idag.... men jag är i skolan och ska ha nationella i engelska B och sen ska jag hjälpa min kompis Linnéa att shoppa och så ska vi äta sushi... hoppas att sushin går ner.

Jo. Nu ska ju lärarna äntligen bestämma om jag får ha mina modeller på skolans modevisning den 19 maj, eller om jag ska hänga in min kollektion i garderoben och vänta på bättre tider. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får det annars blir jag riktigt ledsen.

Men nu ska jag se om jag orkar sy nåt på min studentklänning eller om jag bara ska gå och sova på tillskärarbordet.

Sayonara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0