Lisa goes Bitterfitta

HA!!!
Vilken dag... vilken dag.... snäste åt nästan alla lärare på KM idag, och kanske även några av mina allra käraste clas mates. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!!!!
Men så här är det, under stress och orättvisor blir jag som den mest hormonstinta gravid, speciellt när jag har ont till på köpet. Och denna dag av alla dagar var jag lite extra psyk!! Jisses, om mamma hade sett mig så hade hon skrattat. Slår vad om att hon var precis likadan, har ni träffat mina systrar.... I rest my case. vi är som vulkanen på Island. När vi fått ett utbrott kan det ta en stund innan det lugnar sig. kanske inte så långt som 13 månader men några dagar.

Mitt utbrott är nog förbi. Jag hann klart med de plagg jag ska visa upp på catwalken, dock med en hårsmån på studentklänningen, och nej jag får inte visa mitt projektarbete igen men vafan, bara jag får tillbaka dem från lärarna så är jag nöjd.

Iallafall, idag så var jag även hos doktorn och fick prata ut om min mage som är mer hormonstint än jag. 
Efter att blivit tömd på allt mitt blod och försökt kissat i en plastmugg, så gick jag därifrån med min mormor och ett recept skickat till Kronans Droghandel, som apoteket nu heter i Hallsberg(aka Haschberg), så nu har jag två mediciner att äta dagligen och jag fick även ett nytt piller till den satans mensvärken som hemsöker mig vid denna månatliga festlighet. "Åh så tjusiga ord hon använder" men det är bara för att det är så kul!! höhöhöhö

Ja.... my evil twin sister Hildbert is on the loose och jag ska övningsköra med Papi :)

See you on the road!! But only in Ekeberga-Sörby.

Take care now, good bye!!

// En lätt livshög Red


"She's trying to call someone from her sunglass case" Crazy anno 2008??

Kommentarer
Postat av: natalieeee

om du gick in mot ica i hallssberg så såg jag dig idag. om det var dig jag såg så blev jag lycklig av alla glada starka färger!

2010-05-17 @ 21:45:26
URL: http://davyornaat.wordpress.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0