Kära Mage

Jag vet att vi inte alltid kommer överens, jag vill ha en platt mage, du vill bara vara spänd och göra ont.
kanske är jag självisk mot dig men jag orkar inte med att ha ont hela tiden. Jag vill kunna äta vad jag vill när jag vill utan att det händer ett dugg med dig, vi måste kunna konversera mera och se till att lösa våra problem. parrådgivning?? Hur låter det?? Jag tänker iallafall ringa doktorn imorn vad du än säger för face it, du kan inte leva utan mig och inte jag utan dig, vi behöver varandra och det är den ända sanningen. Så om du verkligen bryr dig om min hälsa, så låt mig få leva ett liv utan att behöva ha ont varje dag.

Japp så är det. Nu ska jag skriva lite uppsattser om "europas klimat 2010" och "korsettens historia" medans min syster och svåger lagar mat till mig.

Nä sjön suger, nu går jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0