Jag har väntat hela mitt liv.....

på att få gå på bal, dricka fint, äta fint och bara känna sig så fab att "männen" svimmar av beundran.

Och igår var det typ så..... eller tja, drickan var inte så fin(om man bortser från skumpan hos Sofia Trygg), maten kunde varit lite mer fab och jag såg inga killar som svimmade av min åsyn. Men jag kände mig väldigt fab, vi åkte ju limo!! Det var kul, då bilen skumpade lika mycket som skumpan var sur :) men i glada vänners lag och mycket skratt så blev det en underbar dag!! Sen somnade jag på Jonnas golv på en skön madrass och gula sängkläder, till ljudet av djungelboken.

Idag är en annan dag och jag ska snart till dramat, mår lite illa då jag ätit tre blåbärsmuffins, men de var goda :)

Så jag tänkte underhålla lite med bilder från igår. Må det väl smaka och vad man nu säger!!


(Jonnas underbara lilla fralla Frasse, som charmade mig totallt med sin slemiga råtta)


(Efter lite jordgubbar och skumpa hos Sofia Trygg så bar det av i limon)


(Andra sidan limon)


(väldigt fina flickor)(dock så vet inte jag än hur jag ska le för att se snygg ut.... får öva mer framför spegeln)


(men detta gillar vi)

Japp, tänkte bara informera om att små kineser är inte som oss dödliga som får röda ögon på kort, utan de är fantastisk snygga hela tiden och jag förstår inte vilken magi de använder.... hmm... ska nog locka fram deras hemlighet....

Men nu ska jag fixa till mig lite och byta till drama- och cykelvänliga kläder!!

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG!!! Vad fin du var. Kan inte fatta att du sytt klänningen själv. Du är så duktig! Antar att du sytt studentklänningen också? <3

2010-05-26 @ 20:09:50
URL: http://lindalondon.blogg.se/
Postat av: Evelina (Your biggest fan)

Du är vacker som en dröm Lisa!



Du ska såååååååå göra min balklänning!!!!



<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-26 @ 21:34:30
URL: http://evelinakoden.blogg.se/
Postat av: BigSis

Åh vackra, vackra lillasyster! Jag hade så gärna velat sett dig i verkligheten! Jag tröstar mig med studenten istället :)

2010-05-26 @ 21:51:16
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: mammanyman

Tack för att du kom och sov över hos oss! Det var så kul att träffa dig. Massor med kramar

/Lisa

2010-05-26 @ 22:37:44
URL: http://lisaluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0