Hiss och diss

Hej nu tänkte jag dissa min mage och säga något vettigt!!

När jag och min familj var i USA sommaren 2007 så kom jag i kontakt med massa underbara äffärer.
Mina faforiter blev Jimmy´z och Forever21. Tyvär så har inte Jimmy'z nån webshop vad jag vet men Forever21 har en :) Jättefina kläder och de är lagom billiga och så. men om man inte vill betala hela frakten så ska man nog gå ihop ett gäng kompisar och shoppa loss och sen dela på frakten!!

Tänkte visa lite grejor som jag vill ha!!


Ring 3.80 dollar


Halsband 5.80 dollar


Örhängen 3.80 dollar


Ringar 3.80 dollar


Halsband med medaljong 4.80 dollar


Smyckeshängare 8.80 dollar


Eco tygväska 1.50 dollar!!


Kjol 28 dollar


Kjol 15.80 dollar


Plånka 7.50


Beatles tanktop 15.80


Tanktop med söta katter 17.80


Tanktop 8.80


Tanktop 15.80 och sen vill jag ha massa mer!!

Om 20 minuter ska jag kolla på Glee och sen ska jag skriva en uppsatts :) kanske ska poppa popcorn då min mage ändå verkar vara dum, så då vill jag visa den att jag inte tänker säga upp livets goda!!

Tills dess ska jag lyssna på Salem Al Fakir och drömma om att en dag kanske hitta en kille som är snäll.

Puss tomtenissar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

OooOoh! Fancy pancy stuff! Men vi måste ju beställa snart!!! Jag blir ju knäpp av att titta på linnet som jag vill ha hela tiden!!

2010-05-11 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0