Första maj!!

Typ en månad kvar till studenten och arbetslösheten!!

Men idag så är det bandrep för fulla muggar i kumla i nån mystisk lokal.... valborg igår var också i en mystisk lokal. Note to my self: öppna inte kolsyrat rosévin inomhus, jag har hört att det blir samma effekt som när man öppnar champange!! Men gött var det :) Tack Ebba för att du gav mig det i modevisningsgåva!!

Har lite ont i nacken, vaknade vid tio, kan inte sova mer än sex-sju timmar bajs på min inbyggda väckarklocka, sen har jag ont i magen som vanligt... både träningsvärk och laktos från glassen jag tog igår innan jag drog till Lovisa och sen är ju min mage psykiskt störd och emo alla dagar i veckan!! Varav iförrgår so hade jag så ont i magen när jag skulle sova att jag trodde att det var mensvärk, men det var det inte. Måste nog ringa vårdcentralen i Hallsberg och flörta till mig en undersökning av magen för nu börjar jag bli riktigt trött på den, så de kan förklara mig normal eller ställa en diagnos.

Nu ska jag kolla om det finns ett tåg till hallsberg eller om jag ska fråga min älskade pappsi om han har lust att skjussa mig till Kumla.

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Är pappsen hemma? lev det ingen estlandsresa?

2010-05-01 @ 14:03:01
URL: http://frknilssonsbravader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0