Bekännanden

jag har nyss insett en sak som jag nog vetat om ett tag... Jag är modemagasinberoende. Om jag kunde så skulle jag köpa ett nytt modemagasin varje dag, men det finns inte så många modemagasin att köpa på Ica och vissa är inte så bra som andra. Mest läser jag VR, ELLE och numera också Plaza. Har även provat DV och Cosmo, DV kan jag tänka mig att köpa igen men Cosmo skummar jag bara igenom. Jag kan sitta i timmar och läsa en tidning och jag blir överlycklig när jag ser ett nytt nummer i tidningshyllan!! Sen kan jag inte kasta de gamla tidningarna, utan de fylls i tidningssammlare och i väl valda påsar för att med all sannorlikhet aldrig bli lästa igen.
Dock har det hänt att jag sätter mig ner och rensar ut de allra äldsta tidningarna, har några Frida kvar från min nybörjarperiod, men bara sånna med kändisar jag beundrar och bra tips på hur man får en snygg kropp.

Vad har jag tänkt att ha alla tidningar till?? Kanske inspiration till kollektioner, målningar eller why not a song. Jo, så är det nog :)  Däremot kan jag glädja dig med att jag sorterar tidningarna så att inte träden far illa pga mitt beroende, de gånger jag rensar, alltså. Det är väldigt viktigt!!! Sortera mera!!

Men nu när jag har lättat mitt hjärta ska jag återgå till mitt städande medans jag bävar inför vilka onda planer min far och syster smider nere i köket.... samtidigt som jag lyssnar på Salem Al Fakir på högsta datorvolym!!

Som ett jävligt bra botemedel åt förbjudna tankar på förbjudna människor.

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Det börjar likna farbror Alf syndromet

Aldrig slänga en tidning

2010-06-13 @ 00:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0