Studenter!!

Nu har vell årets alla studenter sprungit ut och varit hesa ett par dagar kan jag tänka mig :)

jag sitter här hos min kära syssling Erika och kollade nyss på bilder från min student och tänker usch på vissa bilder och okey på vissa... min självkänsla är bra... jag vet iaf vilka delar som kommer få en round nu när jag er fri som fågeln och kan träna istället för att plugga.

Men, nu blir det inge tränande för jag hade feber igår och lite ont i halsen idag så jag får träna när jag kommer hem på onsdag kväll.

Imorn ska jag och Erika eventuellt till Ullared och shoppa loss lite nödvändigheter. Så jag ska hjälpa Erika att rensa hennes föråd så hon kan köpa nytt till hår och kropp :)

Hejdåå!!



(to sexy for my shirt) (to charm a wobbishacki is no big deal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0