Klomikaruchickaboggiewacka

JAG DÖR!!!!! man kommer hem svettig och äcklig för att man har cyklat upp för backen from hell och att det är hundratusen grader varmt ute, stannade till hos mami en snabbis för att säga vad hon missar imorn och så i brevlådan så är det det finaste lilla rosa kuvert ever!!! Linda jag kommer skriva detta på din blogg med för jag blev jätteglad!!
En nyckelring med YELLOW SUBMARINE på och ett armband från marc jacobs!!! du är inte bara det underbaraste i världen bara för att du ger mig fina presenter, utan du är en fantastisk människa också!!  du gjorde min kväll med ditt vykort också, jag saknar dig och önskar att du var här, med andra ord jag grät!! <3

Jag gråter nästan nu med.... jag är ju nästan värre än min gravida syster!!

Imorn är det iallafall D-day, the one, dagen alla treor i gymnasiet har väntat på (om man inte går i hallsberg eller nån annan fjantstad som har denna dagen om en vecka), jag och alla andra tar STUDENTEN!!!!!!
Där satt den!! Like a glove!! Tight ass!! Klomikaruchickaboggiewacka!!! Ich möchte ein mann mit lederhosen und chockolade!!! SKÅL!!! Hej :)

Så nu ska jag blåsa upp balonger, måla en grej, färga håret och måla naglarna, samtidigt som jag ska kolla på Vampire Diary's.

Ses imorn alla underbara, fantastiska, snygga, härliga människor och troll!!

Puss and I love to be one of your friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0