Symaskiner och mjölk

19 är ingen speciell ålder, men ändå kan jag vara glad att jag i 19 år har gett glädje till så många människor!!
Jag är inte heller så speciell, men ändå har jag något som gör folk glada.

Idag blev jag allstå 19 år, kl 20.14 den 26/7 för 19 år sen hoppade jag ut i världen och var inte längre än en symaskin, vägde inte mer än tre paket mjölk och gjorde inte mer än skrek, åt och gjorde i blöjan.

Och nu så väntar jag på att min syster ska få det barn som bakas i hennes insides, som inte heller kommer vara större än en sysmaskin och tre mjölkpaket, eller den kommer nog inte vara lika hög som symaskinen men lång för det skulle nog vara lite jobbigt att klämma ut. Så nä lång som en symaskin och tung som mjölk, det är typ vad vi kan vänta oss :)
Menmen, idag så tänkte jag allstå inte så mycket på att jag fyllde år utan på andra människor, hur de har haft det, vad de har upplevt sen de var lika stora som en symaskin och mjölk.
Livet är kort men ändå så långt tänker jag när jag ser på min mormor, vi måste göra roliga saker innan det är försent. Så slösa inte bort en enda dag från den stund du föds, gör saker du vill och upplev!! Tveka aldrig!!

Det är mina filosofiska visdoms ord denna natt kl 00.12

Ha det gött alla monsterdiggare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0