En lycklig Lisa

Hiihihihihihhiii :)

Det är varmt, jag är glad och min syhörna är äntligen done and dandy!!!
Med min Singer symaskin i det högra hörnet och min Toyota overlock mittemot.
Så nu ska jag trä symaskinen och sy klart sommartunikan som jag började med för massa veckor sen.

En annan sak är att jag har varit nybakad student i en månad, vart på arbetsintervju igår och umgåtts med massa härliga människor, bl a mina systrar och kusiner, fastrar och farbröder, gubbar och tanter, vänner inom olika områden och små söta barn.
Sommaren is lövly och jag hoppas att den är lika långdragen hela vägen ut som den har varit denna månad :)

Om 16 dagar blir jag 19, om 6 dagar ska jag se på The Ark men mina systrar, de tre närmsta dagarna ska jag kolla på Eclipse med mina kära vänner Lovisa och Emy, ha grilltime med bandet och repa med bandet.
På onsdag kommer Syster Sara och hennes manboy Max hem!!

Sweet times are ahead of me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0