Nyårsblåsan del 1

Hejhopp!!

Idag var ju dagen då jag egentligen skulle säga "Yes!! Jag klarade körkortet!!!"
Men nu gör jag inte det och går därför vidare med viktigare saker!!

På fredag är det ju Nyår och jag ska såklart ha snyggaste kläderna på mig!!
Därför syr jag nu som en tok och sånt.

Bilder förklarar ju bäst, typ, vad det är jag gör för något!!
Därför har jag tagit foton :)


En "vanlig" skjorta har något som jag behöver.


Den har ju fina knappar!!!


Sen ska man klippa ut tygdelarna.


Så här mycket får ni se av det halvklara!! Är jag inte snäll :)



Två knappar blev över, så jag letade på öronhakar!! Nu har jag matchande örhängen :)

Nu håller jag på med kjolen som ska vara till!!
Grön manchester is the shit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0