Gotland!!

Nu har jag varit i Gotland och åkt hem, träningsvärk alla dagar utom söndagen, det blir fyra dagar av ömmande och stela muskler, samtidigt som man tränar mer.

Jag anlände på lördagkväll, blev upphämtad av Sara i en liten, gammal SAAB och åkte till Max och Saras lägenhet ca tio minuter från ringmuren.

På söndagen sålde jag Saras gammla grejor på loppisen i kårhuset Rindi, medan Sara ledde sin kör genom snöyran utomhus.
När loppisen var slut så tog jag och Sara oss till en idrottsal där vi skulle gyklarträna (dvs, stå på händer och handvolta och sånna saker) och även få lite armfys....... Jag dog i mina armar!! Stendog!!

Måndagen blev laga sushi och yoga. 
Yoga är något som jag kommer fortsätta att göra till nästa år! Det är så roligt att stå ihopvikt och andas :)
Självklart hade jag en galen träningsvärk men det har jag ju redan sagt!!

Sen vart det tisdag och jag skulle få shoppa lite julklappar och vara uppvärmningsledare för teatergruppen på Rindi. Mohahaha vad jag älskar att säga till folk vad de ska göra!!
Speciellt när de ska tafsa på varandra i solodel 3!! Lovely att se människor ta på varandra... låter perverst men det är så vackert!!

Onsdag, paow boom krasch!! Yoga igen, Rocket Yoga för att vara petig, tuffare yoga med högre tempo och sånt. Dagens ord: Svett
På kvällen blev det att fota i kyrkan där Saras kör skulle uppträda och även fota kören och lyssna på deras vackra stämmor. Jag tror inte på att gud finns men i kyrkan finns det änglar.
Efter konsterten tog jag och Sara oss middag på Rindi, pastarätt och sorbet.

På Torsdagsmorgonen åkte jag hem. Saknar Gotland!!


Ett måste i väntan på bussar och båtar och annat skit.


Gratis är gott, eller shimmrande.


På båten gjorde jag lite nytta och läste teori.


Saras buskisse.


Medeltiden har fasnat i Visby.


Loppis=Vintage=70talet ringde och ville ha sina skor tillbaka, jag sa nej!!









You sassy woman!!


Det var det liksom!! Nu har ni fått se vad min kamera Canon IXUS 130 kan göra för fint också :) Jag är mycket nöjd!!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0