Det finns dem som har det värre

Jag känner mig så jävla negativ fastän jag nyss kom hem från en underbar mysdramastund med mina troll och jag kom på nu.... Här sitter jag, jävla människa, och klagar över att jag kanske har en gen blablalblabla, när det finns dem som inte ens har mat om dagen.
Jag önskar att jag känade mer pengar så att jag kunde donera pengar till dem som verkligen behövde det.
Barn som lider svårt av krig, religion och vanlig idioti från de som styr deras land.

Det känns som om jag har massa ilska som vill ut.... Jag tror jag ska gå och skrika lite i min kudde och sen somna..... Imorn ska jag blogga om något roligare..... Imorn ska vi jobba..... IMORN SKA JAG KRAMA GEGGE SÅ ATT HAN SVIMMAR!!! Philip ska också få en bamsekram... Vi ska repa med bandet :)

Men det är dock viktigt att ta upp andra saker också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0