9 dec 2010

Musik är det mest underbara i världen!!
Och sång.
Jag är en sån där person som sjunger hela tiden, när jag tror att ingen hör, när jag vet att folk hör, när jag duschar, pudrar näsan, dansar, andas.
Tur att jag sjunger bra annars skulle min omgivning ha dödat mig för mitt eget bästa för längesen.

Idag ska jag hjälpa andra att sjunga lika starkt som jag (min granne på andra sidan vägen brukade höra mig sjunga när jag dammsög).
Hallsbergs Luciakör ska ju sjunga idag!! På söndag är det kröning av själva Lucian och jag ska kanske också sjunga en liten trudilutt då, om jag vågar. För det blir nog acapella. och det är läskigt att sjunga utan komp tycker jag.
Men det går nog bra!!
Huvudsaken är ju att kören kan sjunga. Det är därför man är med i en Luciakör.... för att sjunga!!

Så idag ska de få försöka överrösta varandra... och de måste få lite tips om hur deras röster ska hålla hela måndagen då de ska lussa för Hallsbergs alla företag.

Men just nu har jag väääääldigt tråkigt.... väntar på att jag ska gå till bussen.
Då kan man lyssna på Robyn och fuldansa på övervåningen :)

Ha en bra dag alla tomtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0