16 December 2010

Hej, Hola, Hello, Hellu, Konichiwa, Aloha, Hei, Përshëndetje, Geia sas, Privet, Salve, .

Nu har vi varit lite internationella i hälsningarna!! Jag gillar det albanska Përshëndetje!! Låter mysko!!

Men men, idag har det jobbats 5 och en halv timme utan rast.... Älskar när det är så!! Men jag vågar inte säga något.. Då kanske de tycker att "Nej hon vill vi inte ha här". Jag är ju dock van vid att sitta i kassan länge, fastän jag blir trött. och så fick jag jobba över för att de inte hade koll på när jag skulle sluta och då var det en som missade sin lunch, jag åt min lunch efter jobbet!!! Nåväl!! Jag är ju van vid att inte äta på hela dagen också, men i kassan så blir man hungrig!! Hallåå, man ser folks matvaror, man ser framför sig alla underbara maträtter som kan skapas!! Och fösta gången jag tar med mig matlåda så får jag ändå vänta till efter jobbet med att äta upp den.

Då var det roligare att få leka lite med Philip och Gegge i Rockstudion. Det var dagens höjdpunkt!! Flumiga dagar vill jag ha mer av... ge mig mer!!

Ska nog tillbringa lördagen i snön!!


Jag har massor med snöbilder, men det är så härligt med naturen!!
Är förövrigt klar med nästan alla julklappar!!
Så nu ska det sys och göra paket av allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0