12 December 2010

Ja imorn är Lucia här igen och vad gör jag?? Pluggar teori och äter en apelsin.
Har galet ont i ryggen så jag ska nog göra som Dolly Parton och lägga mig ner på den.
Jag blev lurad till kyrkan och satt där i en timme sisådär ochförsökte verka så engagerad i att sjunga som alla andra men det är typ det enda jag gör. Jag tror ju inte på gud så varför ska jag säga massa grejer för??

Kröningen för Halsbergs Lucia innan kyrkvistelsen gick bra. Mina girls sjöng så bra att jag tror det kommer gå bra för dem imorn när de ska lussa i hela Hallsberg, hela dagen.
Själv fick man lite handpenningslön!! Det tackar man aldrig nej till!! Sen fick jag ju en fin Julbock och en blomma (såndär jullök), det får vi inte glömma :)

Men jag tänkte visa lite bilder som jag tog härom dagen. Jag klagade ju på att jag inte hann fota idag när det sken så fint. Dock fick jag några Luciabilder!! Dem tänker jag inte visa dock.






Det är kallt men glittrar, då är det bra!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0