Packar en påse

Idag så har jag hetsat på mina lärare, sovit på svenskan, kramat en Jasmin på Hallsberg, sjungit och fikat på bilden  sammtidigt som jag skissade lite.

Nu sitter jag med engelskan och ska även packa ner min kollektion så att lärarna på peta på den imorn.... jag vill inte lämna ifrån mig den.... dumma kärringar!! Jag säger bara, om jag inte får MVG på projektarbetet... då skriker jag och bränner ner skolan!! Med lärarna i en liten skrubb!!! Hahahaha suck on that!!

Menmen, imorn ska jag och alla andra på möte med frisörerna. Vi ska nämligen ha modevisning den 19 maj och frisörerna på vår skola fixar alltid till oss. Ska bli kul och se vad de har för idéer iår. Hmm.... Anyway!! Jag tänkte bara säga att vi har ett gött väder nu... lite småkyligt men det tar sig vell :)

Ha det gött!!!


Jag och Jonna var så fina förra årets modevisning!! Hejja!!
Gillar ögonen som vissa fick :)

Kommentarer
Postat av: nyman

Mina ögon ser verkligen galet stora ut på den där bilden...

2010-04-20 @ 16:56:58
URL: http://nymandesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0