morot

Nu sitter jag med orange hårbotten och ska läsa min Glamour och Vecko Revyn.
Köpte en toning så att jag inte behöver skämmas över min utväxt och så att frisörera kan färga mitt hår till modevisningen 19 maj.
Det var Wellas Viva color mousse Intensiv röd som jag provade nu... lite lustigt och krångligt att applisera i hårbotten och sen skulle jag nog haft en till förpackning... har ju fått så långt hår. Jag hade en lite längre page för ett år sen och nu har jag väldigt mycke längre hår... växer som ogräs!!
Men en bra sak med denna toning var att den inte har ammoniak i sig och den luktade väldigt gott!! jag skriver sen hur den blev i håret om nån känner för att köra en liten ändring eller justering av håret :)

Puss och heeej!!


Min var ju röd men jag tog denna från google <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Härligt hjärtat! Får du vara med på modevisningen? Gött mos! Meen... vad skaru ha för färg dårå?

2010-04-29 @ 09:26:06
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0