Mojje in my <3

Igår var fantastiskt!!
Var och kollade på Körslaget i Stockholm då min syster var med i Mojjes ungdomskör från Visby.
Det var inte som att se det på tv, lokalen var jätteliten i verkligheten fastän den i tv ser ut att vara minst dubbelt så stor, helt galet!! Och att sitta i puliken är ju mycket roligare än att sitta hemma i fåtöljen.
Synd att Sveriges befolkning är totalt tondöva och inte såg till att Mojjes kör fick vara kvar, utan låter Niklas Strömstedts kör från Växsjö med falska toner och jobbiga människor få vara kvar.... och nu är jag inte partisk. Jag gillar Niklas, han är gullig, ser lite efterbliven ut ibland men det är liksom charmen på denne man. Men Mojje ger lite mer av sin själ och likaså hans kör!! Jag gillar också att ta på folk!

Men jag ska ändå sy en klänning till Sara som hon kan ha på sig i finalen då de får vara med en sista gång och visa vad vi missade!!! KICK SOME ASS TEAM MOJJE!!!


The Orange Team

Nåväl... nå blir det lite plugga och Powerpoint-making till mitt projektarbete, få allt om det på www.thesigners.blogg.se där allt om mitt projektarbete, tillsammans med sex andra ladies, finns att beskåda.

Tills vidare

NJUT AV SOLEN SOM KIKAR FRAM!!!!


Kommentarer
Postat av: BigSis

Way to go!

2010-04-11 @ 20:31:03
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0