Jippie cayey M**********r

Eller hur det stavas :)

Idag har dets sytts en kjol som har skickats iväg till Sara :) hon ska ha den på lördag då det är final i körslaget och de utslagna körerna får komma tillbaka och smiska stjärt!! Utan att tävla om något.

Så skulle jag skicka iväg paketet då... värsta tönten på ica ekershallen på väster, menmen det var ju asdyrt!!! Sara ville att jag skulle skicka via expressbrev och då vet man ju att det kommer fram snabbt men så hade jag inte pengar så att det räckte, har ju kunnat shoppa mer denna månad än någonsin känns det som, så då fick jag kontakta Sara igen och kolla om hon kunde skicka över pengar till mitt konto, men hon hade inte mina kontouppgifter utan jag fick rinag min kusin Elsa som bor där typ, så hon kom och räddade mig. Tur att tönten gick och fikade så jag slapp störas på honom.

När jag och Elsa var färdiga så drog vi hem till henne och lilla familjen. Jag blir alltid så glad när jag är med barn och bebisar och jag älskar mina kusiner och systrar så jag blir dubbelt glad när jag får träffa de gamla dinosaurerna och småknoddarna som mina äldsta kusiner har skapat :) hihihi

Vi bakade muffins och de ska ätas upp imorn på musikcaféet som kulturskolans kör och solister ska ha på Stinsen kl 19 i hallsberg. Gött mooooos säger jag!! Det är Disney-tema:) jag ska sjunga Reflections från Mulan och jag hoppas så att det går bra!!

Nu ska jag lägga mig så jag kan hämta lite paket imorn :) Beställde löshår till balen och nu har det kommit!! me so happy indeed!! och så har jag ett paket ljus att hämta också!! fan va mycke kartonger!! Måste ta med en extra påse imorn!! Rumpa.

Men ha det så superb och gå och lägg dig nu för kuddens skull!!


Från HappyHair.se
Hoppas att det blir bra :)

Puss och kram!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nyman

Yippie Ki Yay, Yippie Kai Yay eller Yippie Kay Yay.

2010-04-28 @ 22:54:38
URL: http://nymandesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0