I min lilla värld

Jag blir lite djup på kvällarna, tänker över saker och ting som till exempel att jorden snurrar men vi står stilla, borde vi inte bli åksjuka av det??

Men mitt stora ämne ikväll är färg!!

Jag har nämligen sytt en jacka som är lite utöver det vanliga och även är lite för crazy för vissa svaga personer.
men så tänker jag, att det finns människor med färgstarka personligheter, alltså att de är färgstarka i själen, de är lite wild and crazy. Sen finns det de som klär sig färgstarkt och gillar när det är mycke färg överallt. Jag är nog en blandning av dessa två och kan inte se en värld utan färg. För då skulle världen vara tråkig, jag skulle vara tråkig!! Eller??

Det är det jga går runt och funderar över :)

Men här är min jacka iallafall!!



Jag kallar den "Ready to go Colour"


Kommentarer
Postat av: nyman

Du är så sjukt mycket mer färg än vad jag är.. Det är verkligen en helt enorm skillnad! Tänk om vi skulle byta garderober för en dag... Vad vilsen jag skulle känna mig.

Ja, det är vad jag funderar på..

2010-04-16 @ 22:29:46
URL: http://nymandesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0