Hej Sverige!!

Mitt första inlägg i min egna blogg!! 

Ja nu följde jag strömmen och det ska bli kul att få dela med sig av sig själv lite :)

Börjar inte än med att visa grejor jag har gjort, ge tips om bra saker eller bara flumma runt över tangentbordet tills man har skrivit nåt helt oförståeligt som skulle kunna jämföras med mina uppsattser... som jag ändå lyckas få VG på.... Lärare är underliga varelser.

Men jag kan lova att detta kommer bli fint... om jag bara får lite hjälp med designen på bloggen.... skulle vara smidigt om man använde powerpointen... jag älskar PowerPoint!!!

Nu kom min syster, vi ska till Stockholm idag och se på vår andra syster som är medverkande i Körslaget i Mojjes kör :)

Puss och kraaam!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0